Podpora a servisný zásah

Pre zrýchlenie a zefektívnenie podpory a servisných zásahov využívame technológiu vzdialeného prístupu. Takto vieme bezpečne a rýchlo v spolupráci s Vami pristúpiť na Váš počítač a asistovať Vám, ak sa dostanete do ťažkostí pri využívaní našich služieb.

Postup sprístupnenia Vášho počítača:

  1. Stiahnete program umožňujúci vzdialený prístup.
  2. Po stiahnutí ho spustíte. Máte na výber 2 možnosti:
    1. Install – inštalácia programu. Využite túto možnosť, ak chcete program využívať častejšie a máte administrátor­ské konto.
    2. Run – len spustenie programu, ten sa na Váš počítač neinštaluje. Vhodné ak chcete rýchlo program spustiť.
  3. V ďalšom kroku potvrďte licenciu a pokračujte ďalej.
  4. Pri spustení je možné, že sa Vám zobrazí žiadosť na odblokovanie firewall-u, zvoľte odblokovať.
  5. Ak ste úšpešne spustili program, zobrazí sa jeho úvodná obrazovka, ktorá v ľavej časti zobrazuje 2 čísla, ID a Password. Práve tieto dve čísla nám potrebujete ohlásiť, pomocou nich sa pripojíme s Vašim súhlasom na Váš počítač.
Naposledy zmenené: 09.06.2009 11:35
Tag: Podpora

Novinky

  • Ak v týchto dňoch máte problém s odosieľaním pošty cez naše SMTP, napríklad po aktualizácii Thunderbirdu, vypnite si secure authentication vo vašom klientovi.

    23. februára 2010 o 09:50
  • Pre všetkých našich klientov používajúcich e-mailového klienta Outlook Express sme pripravili postup nastavenia e-mailového konta.

    9. decembra 2009 o 15:00
  • Autoškola KUGLASTOP a jej nová stránka www.autoskola-kuglastop.sk boli pridané do referencií referencií.

    8. decembra 2009 o 16:05
  • Prezentácia kandidáta na poslanca KSK Ladislava Lazára – www.ladislavlazar.sk bola pridaná do referencií.

    8. decembra 2009 o 15:50
  • Prezentácia krajskej organizácie MOST-HÍD Košice a jej stránka www.most-hid-ke.sk bola pridaná do referencií referencií.

    8. decembra 2009 o 15:13